ממצאי המחקר ניתן ללמוד שמתבגרים מעדיפים לפנות לקבלת עזרה ממקורות סיוע שאינם פורמליים המתבססים על קרבה, אמינות ורצון לעזור יותר ממקורות פורמליים המתבססים על רמת מומחיות של נותן העזרה. ולכן, חשוב לחשוף אותם למקור סיוע זה. בנוסף, קיים קשר בין חשיפה עצמית לנכונות לפנייה לעזרה.
מחקר המשך יתמקד בסוגיות הבאות כדלקמן:
עריכת מחקר יישומי הבודק האם קיים קשר בין מאפייני מודל "איום על הערך העצמי" על מידת הצלחת הסיוע שניתנה למתבגר. כלומר, האם המאפיינים שהוזכרו במחקר משפיעים על מידת ההצלחה בסיוע שניתן על ידי גורמים פורמליים ובלתי פורמליים.
ניתן להרחיב את מחקר ההמשך גם בשאלה האם תוצאות המחקר שנעשה על מתבגרים לגבי נכונותם לקבלת עזרה, יהיו זהות לגבי קבוצות גיל מבוגרות או צעירות יותר.