עקרון העיבוד העמוק מיושם בפרסומת כאשר הקריינית פונה לצופה ושואלת אותה שאלות על השיער שלה – היא מבקשת מהצופה לבחון את שיערה, שואלת את הצופה על תחושתה לגבי השיער שלה, שואלת את הצופה אם כבר מצאה פתרון לשיער מקורזל ומציגה מיד את השמפו. בתגובה הצופה חושבת אם הוא אכן מקורזל ובוחנת אותו, ואז היא בודקת בנבכי נפשה מהם הרגשות שלה לגבי השיער, ולאחר מכן היא חושבת על כל המוצרים שקנתה בעבר לסידור השיער או הפרוצדורות שהיא עושה לו כנגד הקרזול (פן, מחליק, החלקה או כלום). כל השאלות הללו דורשות מהצופה לעשות עיבוד לגבי הידע והרגשות הנוגעים לשיער שלה וכן לגבי השמפו החדש, שכן מיד אחרי השאלות מציגים את השמפו שפותר את הקרזול, וכך הצופה מקודדת גם את השמפו יחד עם העיבוד העמוק לגבי השיער שלה. לא רק שזה עשוי לשכנעה לקנותו, הזיכרון של השמפו יהיה משופר – כלומר היא תזכור לקנות אותו, או תיזכר בו כאשר תלך לסופר לקנות שמפו, או בשיחות עם חברות.