כיצד, מדוע ומתי לומד התלמיד

מזהה: 3682

"אילו היינו מתרכזים בסיוע ללמידה – כיצד, מדוע ומתי לומד התלמיד; ואיך יוצרים למידה המונעת מבפנים – כי אז היינו הולכים בדרך מועילה הרבה יותר"

המשפט הזה מתחבר לחוויה שלי כתלמידה בבית הספר התיכון. לאורך רוב תקופת לימודיי בתיכון, הושם דגש משמעותי אוד על הספק החומר הנלמד, על ההכנה לבגרויות, על שינון והקאה של חומר, ועל הישרדות בעומס ובלחץ שטומנים בחובם הלימודים, כמו גם גיל ההתבגרות.  אני מרגישה כי אם מוריי בתיכון, היו נוהגים כלפינו התלמידים בגישה הדומה לזו של רוג'רס, חוויית הלימודים שלי היתה הרבה יותר מקיפה, חיובית ומשמעותית, ומי יודע, אולי, גם הישגיי הלימודיים, היו טובים יותר.

 

בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.