פלחים: אוכלוסייה עובדת: מאחר ומדובר בחוג למבוגרים, סביר להניח שבניגוד לחוגים המיועדים לתלמידי בית ספר, רוב המשתתפים גם יעבדו בצורה שוטפת ויחפשו חוג שאפשר להשתתף בו בהנאה בשעות של אחרי העבודה (בערב) או לפני העבודה (השכם בבוקר). מבוגרים בתהליכי הורדת משקל: גלישה על גלגיליות נחשבת לפעילות מהנה שגם שורפת הרבה קלוריות, כך שאנשים המעוניינים להוריד ממשקלם אבל לא אוהבים התעמלות או לא רגילים אל ספורט במיוחד, יכולים לבחור לפנות לחוג לגלגיליות כאמצעי לגיטימי, נוח ומהנה להורדה במשקל.
אפיון הפלחים: אוכלוסייה עובדת : גיאוגרפי – מכל הארץ וסוגי היישובים; סוג לקוח – פרטי; דמוגרפי – גיל 23-67, חילוניים, הכנסה בינונית ומעלה; פסיכו-גרפי – חובבי ספורט, מתעניינים בספורט, רוצים לשלב ספורט עם העבודה; סוג תועלת – פסיכולוגית (הנאה), חברתית (מציאת חברים חדשים, פעילות עם חברים קיימים), יישומית (שיפור הספורטיביות). מבוגרים בתהליכי הורדת משקל: גיאוגרפי – מיישובים עירוניים; סוג לקוח – פרטי; דמוגרפי – גיל 30-50, חילוניים, הכנסה בינונית ומעלה; פסיכו-גרפי – בעד ירידה במשקל, לא מתעניינים בספורט, מחפשים פעילות ספורטיבית שלא תרגיש כמו נטל; סוג תועלת – מעשית בעיקר (ירידה במשקל) אבל גם חברתית (למצוא עוד אנשים שמנסים לרזות).
מיצוב: "מתגמשים בשבילך" – עבור פלח האוכלוסייה העובדת, חשוב להדגיש את החוג כגמיש בזמנים. בגלל שמדובר באנשים שחייבים לעבוד בשעות מסוימות, אפשר להציג למשתתפים מערכת גמישה שבה יש שיעור גלגיליות מדי יום, בוקר וערב, והמשתתפים יוכלו לבחור לנוחותם מתי להירשם. מיצוב זה משקף בידול מחוגי ספורט אחרים במכוני כושר או בסטודיו, שקיימים בדרך כלל בשעות קבועות פעם או פעמיים בשבוע, ולא תמיד השעות נוחות לאוכלוסייה עובדת. "אימון קליל" – עבור האוכלוסייה המבוגרת שרוצה להפחית ממשקלה, חוגים אחרים כמו ספינינג, TRX, הרמת משקולות וכדומה עלולים להיתפס כמרתיעים בגלל שהם נחשבים לקשים ומעייפים, ודורשים גם ספורטיביות מסוימת מלכתחילה – תנאי סף מאתגרים למי שכבד-משקל.