הצגת עולי ברית-המועצות בתקשורת הישראלית

מזהה: 950

שאלת המחקר אותה ביקשתי לבחון הייתה האם חל שינוי באופן הצגתם של עולי ברית-המועצות בתקשורת בשנות ה-90' שהיו שנותיה הראשונות של העלייה הגדולה מברית-המועצות לעומת שנות ה-2000 בהם כבר היו העולים קבוצה וותיקה ומוכרת יותר בחברה הישראלית. המחקר בוצע באמצעות השוואת 4 כתבות משנות ה-90' לעומת 4 כתבות משנות ה-2000, כל הכתבות היו מתוך עיתונים מרכזיים. מטרת ההשוואה הייתה לבחון את ה"מיסגור" שעשתה התקשורת לעולים מברית-המועצות כאשר היא עסקה בנושאים הקשורים אליהם ועל-ידי כך לבחון האם נמצא שוני בין שנות ה-90' לשנות ה-2000.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
שיטת מחקר
הצגת הממצאים
סיכום
רשימה ביבליוגרפית

 

630.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
איכותני
קורס:
תקשורת כתרבות
תגיות:
תקשורת
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
10099
היקף עמודים:
27
מספר מקורות:
15
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.