דוגמנית הנשק אורין ג'ולי לפי התיאוריה של גופמן.
הסוציולוג האמריקאי ארווינג גופמן (Erving Goffman) מנסח בספרו "הצגת העצמי בחיי היומיום" אופן הסתכלות מחודש על אינטראקציות יומיומיות. גופמן מציע כי ישנו דמיון בין אינטראקציה חברתית לבין הצגת תיאטרון, ולפיכך בעזרת דימויים מעולם התיאטרון ניתן לפרש ניואנסים ולתאר את משמעותה של אינטראקציה. לפי תיאוריה זו, על הבמה הקדמית "שחקנים" משחקים מגוון תפקידים, מביעים עמדה ומרוכזים בניהול רושם מול קהל המתבונן ב"הצגה" ומגיב אליה, ואילו מאחורי הקלעים, יכולים השחקנים לנוח, להירגע ולהיות עצמם. בעבודה זו אציג כיצד רעיונות אלה באים לידי ביטוי בכתבה ממגזין "את" בה מתראיינת דוגמנית הנשק אורין ג'ולי.
מאבק העובדים של חברת 'אלביט' כנגד בעלי החברה בראי הפילוסופיה של מרקס ואנגלס.
המניפסט הקומוניסטי של מרקס ואנגלס מציג רעיונות חברתיים, כלכליים ופוליטיים ומהווה את אחד ממסמכי היסוד לצורת החשיבה והתפיסה החברתית המרקסיסטית. אמנם ההקשר החברתי בו נכתב המניפסט באירופה של סוף המאה ה19 שונה בתכלית מזה של חברות ההייטק במדינת ישראל בת זממנו, אך עם זאת, ניתן לראות נקודות דמיון רבות מבחינת היחסים שבתוך החברה והתהליך ההיסטורי אשר עשוי להוביל לשינוי. בעבודה זו, אתייחס למאבק העובדים של חברת "אלביט" העוסקת בפיתוח כלי לוחמה ומעקב לפי התיאוריה שמציעים מרקס ואנגלס.