אסקפיזם והתמודדות בקהילה הוירטולית "חיילים מצייצים"

מזהה: 880
מאמר חם

רשתות חברתיות הן קהילות וירטואליות אשר מאפשרות לאנשים לתקשר אחד עם השני בנוגע למגוון תחומים אפשריים כגון תחביבים, לימודים, פעילות חברתית ועוד (Murray & Waller, 2007). אחת הפונקציות החשובות רשת חברתית היא הקהילתיות הוירטואלית (Online communities). בקהילות וירטואליות, הגולשים חולקים ודנים בתחומי עניין, מטרות וצרכים (Kim, Park, & Jin, 2008).. צעירים רבים משתמשים בקהילות וירטואליות כגון הרשת החברתית "פייסבוק" על מנת לשמור על קשרים עם חברים אותם הם מכירים בעולם האמיתי, עם בני אדם אותם מעולם לא פגשו ולמטרות אחרות (Wilson, Gosling & Graham, 2012). המטרה של המחקר הנוכחי היא לבחון האם שימוש בקהילה וירטואלית "חיילים מצייצים" מתאימה יותר לדפוס של "אסקפיזם" או בריחה מהמציאות או הסתגלות והתמודדות. דגש מיוחד בעבודה זאת הוקדש לשימוש בהומור, עקב ממצאים אשר מראים כי הומור עשוי לשמש גם להתמודדות, אך גם לאסקפיזם. המחקר נערך בגישה האיכותנית וכמותי, כאשר הסטטוסים אשר התפרסמו בקהילה הוירטואלית בחודש דצמבר 2017 נותחו הן מבחינת התוכן, והן מבחינת הפרופורציה של הקטגוריות אשר השתקפו בסטטוסים אלו. הממצאים של המחקר הראו כי  הגולשים בקהילה הוירטואלית עשו שימוש בהומור לאורך תקופת הדגימה, דבר אשר עשוי להצביע על כך כי הומור הוא כלי חשוב להתמודדות (בין אם חיובית או שלילית) עם סיטואציות לא פשוטות. שנית, התוכן של ההומור הצביע כי השימוש בו נעשה יותר לצורך ההתמודדותהסתגלות מאשר באסקפיזם. 
העבודה כוללת:
תקציר
הומור והסתגלות
הומור ואקסקפיזם
המחקר
תוצאות
דיון
מקורות
נספח א: הסטטוסים אשר נכללו בעבודה

 

655.00 ₪
סוג מחקר:
אמפירי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
10458
היקף עמודים:
68
מספר מקורות:
58
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.