קמפיין המותג ג'ויה של גלידות נסטלה

מזהה: 2522
מאמר חם

החברה המפרסמת היא גלידות נסטלה מקבוצת אוסם. משרד הפרסום פובליסיס תל אביב, הוא המשיק את הקמפיין לקידום סדרת Joya Collection של מותג הגלידות ג'ויה.  מטרת הקמפיין, על פי מדרג ההשפעות המניע את הצרכן לפעולת קנייה, הינה, תחילה, בשלב ההכרה, יש לעבוד על יצירת המודעות אצל הצרכן לקידום סדרת גלידות ג'ויה. הסדרה מכילה גלידות במספר טעמים: שוקולד ויסקי, פיסטוק שוקולד, טופי קרמל וחלבה שוקולד לבן. לקראת סוף הפרסומת, מציגה החברה את ארבעת הטעמים שמכילה הסדרה, וכן את אריזתם, ובכך יוצרת מודעות של הצרכן לסדרה הנוכחית של הגלידות. בשלב האהדה, יש דגש על הפן הרגשי, ואכן במהלך הפרסומת, הנזירים מציגים למאסטר את החטא שאי אפשר לעמוד בפניו, למרות אמונתם החזקה. רגש הפיתוי בפרסומת מודגש, ומלווה את כל מהלך הפריימים השונים. בשלב ההעדפה הפרסומת שמה דגש על עובדת הגלידה קטנה יחסית מהגלידה הממוצעת, ולכן היא עדיפה, כי כך ירגיש הצרכן פחות רגשות אשם. משפט המפתח של הקמפיין: "חטא קטן, פחות רגשות אשם". ומכאן לשלבי הקנייה והנאמנות, החברה מחזקת אצל הצרכנים את התחושה שבקיץ הזה, כאשר ייקנו את המוצר, ירגישו פחות אשמים בכל ייחודו. קהל היעד של הקמפיין הוא הצרכן הישראלי, עם דגש על האוכלוסייה המקפידה לשמור על משקלה. המסר המועבר מהקמפיין הוא, שלא ניתן לעמוד בפיתוי גלידה זו, ו"החטא קטן" אז אין צורך להרגיש רגשות אשם בזמן האכילה.

170.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
2728
היקף עמודים:
10
מספר מקורות:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.