סיפור שיווקי של החברה
הסיפור השיווקי של החברה מתאר את החברה בתור כזו אשר מאפשרת להעניק אפשרויות מתנה והבעת חיבה למי שחשוב ללקוח. ניתן לבחור את זר הפרחים לפי הטעם האישי או לבחור ממגוון זרים שעוצבו עוד קודם לכן. כמו כן ניתן לשלב את מתנת הפרחים יחד עם מארזי שוקולד ויין, חבילות פינוק וספא ומתנות אחרות שיכולות להביע חיבה ואהבה עבור בני האדם הקרובים ללקוח.
הסיפור השיווקי מתאר את החנות בתור כזו אשר מאפשרת לחגוג את הרגעים המאושרים שרוצים להנציח ולתעד, כאשר המתנה מאפשרת לאדם להצטייר בצורה טובה אל מול אלו שהוא רוצה להעניק להם מתנות. תיאור השיווק באתר של החברה בחר את המילים הבאות כדי לתאר את הסיפור השיווקי:
מניפת הקולקציות המגוונות שלנו מרכזת מוצרי בוטיק החל מזרים וסידורים שנשזרים בקפידה ודיוק רב, עציצים וצמחים באיכות הגבוהה ביותר, סחלבים מפוארים שמיובאים מהולנד, יינות בוטיק מהטובים שיש, שוקולד איכותי של MAX BRENNER מארזי סבון וספא מבית המותג SABON וחבילות לידה מפנקות מבית המותג מיננה, שמני זית מבית המותג Jerusalem Olive Oil ומשק פתורה בטעמים מנצחים שקצרו פרסים רבים בתחרויות בינלאומיות, חנות יין - Wine by ZER4U - בה ניתן למצוא קולקציית יינות ייחודית מיקבי בוטיק ישראליים מהטובים שיש אשר עומדת בראשה ייננית הבית שלנו עירית
חלק א
סיפור שיווקי של החברה
נתונים על החברה: זר פור יו
חלק ב
PAID MEDIA
OWNED- conten