חברת ייעוץ/הכשרה למוכרי B2B

מזהה: 7307
מאמר חם

שאלה 1 - פילוח

האם מדובר במנהלים השייכים ליחידה העסקית או ליחידת השירות?

קהל היעד מורכב ממנהלי מכירות במגזר העסקי, כלומר B2B. לכן אם מדובר במנהלים, הרי כי  הם יהיו שייכים ליחידה העסקית מאחר ותפקידם הינו לפתח את הארגון מבחינה עסקית (העסקים מוגדרים על ידי רמת מכירות בדרך כלל) ולכן הם יכולים להשתתף אף בקביעת אסטרטגיות עסקיות - לשם הנבת רווחים מקסימלית. ניתן להגיע אליהם דרך האינטרנט ובפרט דרך הרשתות החברתיות כמו לינקדאין.

 

שאלה שנייה - מגמות

להלן רשימת מגמות בתחום הדרכה והכשרה של צוותי מכירות, השפעתן על הלקוח והמלצות שנגזרות מהן למערך ההכשרה המוצע:

הכשרת ידע במיומנויות מכירה: רוב הארגונים מכירים בכך שהם צריכים ללמד מיומנויות מכירה, אך מפגשי הדרכה אלה מתמקדים בדרך כלל סביב 'סגירה' או 'משא ומתן'. אך במצבי מכירה מודרניים, פוחתת התדירות שבה אנשי המכירות, בפרט של B2B, מטפלים במצבים אלה. 

 

שאלה ראשונה - פילוח

שאלה שנייה - מגמות

שאלה שלישית – אסטרטגית מכירה

שאלה רביעית - ערך

שאלה חמישית - GTM

שאלה שישית – מסע הלקוח

שאלה שביעית - שכנוע

מקורות

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
2050
היקף עמודים:
9
מספר מקורות:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.