התנהגות צרכנים - רכבי SUV

מזהה: 5628
מאמר חם

1. מאזדה: https://www.youtube.com/watch?v=T9upGFeCqis

תיאור: משפחה פוגשת בליאור סושרד ומבקשת ממנו שיסדר לה SUV משפחתי, יוקרתי אך נגיש. ליאור מתאר שיצטרך להפנט את כל מפעל מאזדה. הם מבקשים ממנו גם שיהיה בטיחותי, יפה, עם מקום לילדים ועגלות וכו'. הוא אומר להם שזה לא הגיוני, ואז מציג להם את מאזדה SUV CX-30  החדשה שעונה על כל דרישותיהם.
מסר: ה-SUV של מאזדה מתעלה על כל הציפיות. סיסמא: " Prepare to be amazed".

סוברו: https://www.youtube.com/watch?v=7F9b9OM5Sx0

תיאור: ברקוביץ' וחבר מגיעים לכל מיני סוכנויות רכבים, מחפשים SUV, ועורכים בדיקות פוליגרף לאיש המכירות לראות אם יש לו SUV אמתי או שהוא משקר. רק בחנות של סובארו המוכר עובר בהצלחה את הפוליגרף, כלומר הרכבים שם SUV אמתי, 4X4, בלי להוסיף כסף.
מסר: סוברו סוכנות כנה בה כל ה-SUV 4X4 בלי להוסיף כסף. סיסמא: "לא 4X4? לא SUV!"

2. מאזדה:

צורך הומניסטי: פנייה לצורך פיזי בסיסי – מדגישים שהרכב נוח. פנייה לצורך בביטחון – דגש על כך שהמאזדה החדשה בטוחה ואמינה. פנייה לצורך בהערכה – דגש על כך שהאוטו יפה.
צורך פסיכואנליטי: מענה לצורך האיד במימוש דחפים ועונג – הרכב מופיע מיד כשהמשפחה מבקשת ונראה מרגש. מענה לצורך של הסופר אגו במענה על נורמות – האוטו עונה על נורמות של רכב משפחתי, נאה ובטיחותי. מענה לצורך של האגו להיות מציאותי – אומרים כי הרכב לא יקר במיוחד ביחס לכל מה שמציע.

90.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
1378
היקף עמודים:
5
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.