המדיה הדיגיטלית זוכה לתפוצה רחבה במיוחד בשנים האחרונות. כך גם הפרסום הדיגיטלי מקבל יותר הקצאה של תקציבים במשרדי הפרסום, עבור פרסום בפלטפורמות השונות של המדיה הזו. לאופי האינטראקטיבי והאמין שיש למדיה הדיגיטלית, יחד עם כמות עצומה של משתמשים פעילים אשר הם לקוחות פוטנציאליים, נראה כי משווקים רבים החלו להכיר בכוח שיש למדיה זו. כבר בתחילת העשור הנוכחי היה ניתן לראות כי במדינות כמו בריטניה וארצות הברית החלו לעשות שימוש במדיה הדיגיטלית, במדיה החברתית. ואכן נשאל האם לפרסום במדיה הדיגיטלית יש ערך חיוני? ערך של פרסום מתייחס בדרך כלל לתועלת של הפרסום לצרכנים ועל כן הוא משקף גם שביעות רצון של הצרכנים מהמוצר המדובר ונראה כי לערך של הפרסום ישנה חשיבות כמכוון שוק (Dao, Le, Cheng & Chen, 2014, pp.271).
ערך הפרסום מתבטא ביעילות המכירות. לאורך מרבית שנות העשרים, היו מגבלות בכל הנוגע להשגת נתונים מדויקים על מיקומי הצרכנים והשגת מידע עליהם, המאפשרים את המכירה היעילה ביותר. בראשית דרכו של השיווק, רוב הפירמות היו במקרה הטובות, יכולות רק לצפות בנתונים על הפעילות של הצרכנים כמו למשל בדיקת המכירות בחנות מסוימת והתצפית הזו אכן נעשתה ברמת החנות בלבד. מאוחר יותר, עם כניסתם של כרטיסי האשראי, היה ניתן לקבל מידע גם על הרגלי הצריכה של הלקוח וזוהי תצפית ברמת הפרט. ויחד עם זאת היכולות הללו, לא הביאו בצורה משמעותית לעלייה במכירות כי עדיין היה קיים קהל יעד פוטנציאלי שהפרסום הרלוונטי לא הגיע אליו.
1. מבוא
2. ניתוח - פרסום מותאם אישית במדיה הדיגיטלית מגדיל/ משפר את המכירות
3. פרק ראשון - פרסום דיגיטלי בעידן של תקשורת חברתית
4. פרק שני - פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב- זירות הפרסום הדיגיטלי
5. פרק שלישי - פרסום מותאם אישית כמקדם מכירות
6. סיכום
בביליוגרפיה