השפעת הפרסום ברשתות החברתיות לרכישת מוצרים

מזהה: 3800
מאמר חם

הרשתות החברתיות אשר מפציעות בהמוניהן ברשת האינטרנט כמו פטריות לאחר הגשם, הפכו מזמן למשהו שהוא יותר מגדר תופעה. זאת ועוד, שיש אף אלו שמגדירים את המהפך החברתי כמו גם העסקי והשיווקי לכזה שמזכיר עד מאד את תחילתו של עידן האינטרנט עצמו (Chen, Chau & Gupta, 2014) .כמו עידן האינטרנט, אשר הלך והתפתח (ומתפתח) במהירות אך לאורך תקופה ארוכה של שנים, גם הרשתות החברתיות עדיין בהחלט נמצאות עדיין בשלב שבו השינויים בהן תדירים ולכן מקשים מאד על מחקר שניתן שתהיה בו הכללה של ממש.

כמו הרשתות החברתיות עצמן, אשר לומדות ומתפתחות כדי להתאים את עצמן ולמשוך עוד ועוד משתמשים, כך גם המגזר העסקי והשיווקי עדיין מתקשה ולבטח עודנו לומד את הערוץ החדש, את הדרך הנכונה להשתמש בו למטרות הארגון, מתוך ההבנה שאין הערוץ הזה עתיד להיעלם, אלא בדיוק להיפך הוא הנכון, שכן הערוץ עתיד להחליף או לקחת את השליטה מהערוצים המוכרים לנו עד כה.

העמודים הבאים ינסו לשפוך אור על הסיטואציה הנוכחית, של עידן ה-Facebook, סיטואציה שניתן בהחלט להגדיר אותה כשלב ביניים, תוך ניסיון להבין עד כמה הפרסום ברשתות החברתיות משפיע על רכישת מוצרים (קרי, נושא המחקר). מתוך ומעצם העובדה שאנחנו כבר עתה יכולים לאפיין את הרשתות החברתיות כערוץ נוסף, אם לצורך שיווק ופרסום ואם לצורך אמצעים נוספים שהרשת החברתית יכולה להציע ללקוח ולחברה העסקית. 

 

מבוא

א. רשתות חברתיות

1.        תחילת דרכן של הרשתות החברתיות

2.        החברה העסקית והתמודדותה עם הרשת החברתית

ב. תהליכי קבלת ההחלטות של הצרכן

1.        המשתמש הפעיל וחשיבותו ברשת החברתית

2.        שינויים בתהליך המכירה

ג. אופני ההשפעה של הרשת החברתית בעת רכישות מוצרים

1.         סוגי מחויבות אצל המשתמש ברשת החברתית

2.        ערך והמשמעות של יצירת ערך בין משתמשים

סיכום מסקנות

רשימת מקורות

250.00 ₪
סוג עבודה:
סקירת ספרות
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול הפרסום
תגיות:
אינטרנט | מנהל עסקים כללי | שיווק ופרסום
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
4045
היקף עמודים:
14
מספר מקורות:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.