3. ניתוח המצב השיווקי הנוכחי
תיאור החברה וסביבתה - חברת רמי לוי שיווק השקמה הוקמה בשנת 2006 לאחר שפעלה משנת 1985 תחת מספר חברות קטנות. בשנת 2007 הפכה החברה להיות חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה הינה חברה מובילה בישראל לאספקת מוצרים בתחום קמעונאות המזון ובתחום סיטונאות המזון. נכון לשנת 2015 החברה מפעילה 34 סניפים לממכר מזון לצרכנים בכל רחבי הארץ ובנוסף, החברה מוכרת מזון יבש לסיטונאים בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים, מוסדות ציבור ומסעדות. החברה פועלת החל משנת 2011 גם בענף הסלולר תחת חברת "רמי לוי תקשורת". החברה מציעה בתחום זה שירותי סלולר ומכשירים במחירים זולים.
התפיסה השיווקית המאפיינת את פעילותה הנוכחית של החברה – ע"פ דוחות הדירקטוריון של החברה, התפיסה השיווקית של רשת רמי לוי שיווק השקמה הינה שיטת הדיסקאונט שמשמעותה כי הרשת פועלת לביסוס מעמדה כרשת קמעונאית זולה תוך הצע של סל המזון הזול ביותר מבחינה אזורית בקרב מתחרים המציעים אותו סל מזון. בדומה לפעילותה בתחום המזון הרשת פועלת גם בתחום הסלולר בשיטת הדיסקאונט להובלה במחירים נמוכים בשירותי הסלולר לעומת המתחרים האחרים בענף.
הרשת הייתה זו שהעלתה לתודעה הצרכנית את המושג "עוף בשקל" ובכך הובילה להובלה בשוק קמעונאות המזון מבחינת עלויות בקרב הצרכנים בישראל.
3.3 תמהיל השיווק של החברה
מרכיב המוצר והשירות –על פי קוטלר והורניק (2000) מוצר מוגדר "מוצר הוא כל דבר שאפשר להציע לשוק כדי לספק רצון או צורך". רשת רמי לוי מספקת את הצורך שנוצר ללקוח באמצעות אספקת מוצרי צריכה ומזון הנצרכים לצרכן הישראלי לשם קיום יומיומי.
תוכן עניינים
3. ניתוח המצב השיווקי הנוכחי
3.3 תמהיל השיווק של החברה
3.4 תיאור סביבת המיקרו של החברה
3.4.1 לקוחות החברה
3.4.2 הגורמים המשפיעים על התנהגות הקנייה ורמת המעורבות הרלוונטית למוצריה
3.4.3 המאמצים שהחברה עושה ע"מ להשביע את רצון הלקוחות ושרשרת הערך של פורטר
3.4.4 המתחרים של החברה
3.5 תיאור סביבת המאקרו של החברה
3.5.1 פירוט אסטרטגיות הבידול והמיצוב המאפיינת את פעילות החברה כיום
3.6 ניתוח S.W.O.T.
3.7 תיאור המסקנות והסוגיות העולות מהניתוח
4 הגדרת יעדים
.5 אסטרטגיה שיווקית
5.1 אפיון הפעילות החדשה במונחי המודל של אנסוף
5.2 שוק המטרה
5.3 מיצוב
5.4 החלטות קו מוצר
5.5 מחיר
5.6 הפצה
5.7 שירות
5.8 פרסום
5.9 קידום מכירות
5.10 מו"פ ומחקר שוק
.6 תוכנית פעולה
7. אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים