עבודת מחקר זו, בהתאם להנחיות, תתבסס על שלושה מחקרים עדכניים (אשר עברו ביקורת עמיתים) שנעשו במסגרות שונות במדינות שונות ברחבי אסיה (טאיוואן, מלזיה, ופקיסטן). במחקר הראשון, שבוצע בפקיסטן (Haider & Nasir, 2016). במחקר זה, החוקרים ניסו לבחון את האופן שבו מידע הינו מרכיב משמעותי באופן שבו צרכנים מתייחסים ומקבלים החלטות בהקשר של קניות באינטרנט. המחקר הינו מחקר אמפירי, אשר התבסס על שאלון שבחן את תשובותיהם של 249 משיבים אשר התחלקו לשני קבוצות. קבוצה אשר ביצעה רכישה בפועל באחת החנויות המקוונות בפקיסטן, וקבוצה אשר בחרה שלא לעשות כן.
המחקר בחן מאפיינים דמוגרפיים כמו מגדר, גיל, השכלה, החזקה של כרטיס אשראי, ומצב משפחתי, ותוך בחינה של חמישה קטגוריות שונות אשר נמצאו רלוונטיות ומשמעותיות בהתנהגות הצרכנים. הראשון, סיכון פיננסי (או כלכלי), בא לבטא את החשש, חשש שהיה רלוונטי ומאד שגור עם תחילתו של המסחר המקוון, שפרטי התשלום ייחשפו לסכנות, כמו של האתר עצמו (גביית יתר), או של גורמים שלישיים, אשר ישתמשו בפרטי התשלום כדי למשוך כספים מחשבונו (או כל צורת תשלום אחרת) של הצרכן. השני, הינם סיכוני מוצר. סיכונים שכאלו, באים לבטא מצבם שבהם המוצר שהגיע לא יתאם לפרטים המוצגים באתר. אם המדובר בפריטי ליבוש, שהמידה לא תהיה נכונה, הצבע, הצורה וכדומה. ואם בפריטים אחרים, אשר לא יתאמו את ציפיות הצרכן ואת הסיבות שבגללם בחר לרכוש את המוצר דרך האינטרנט.
1. מבוא עיוני
סעיף א׳
סעיף ב׳
2. תיאור כלי המחקר (2 עמ׳)
סעיף א׳
סעיף ב׳
3. שיטת הדגימה
4. שיטת איסוף הנתונים
5. סיכום
6. מקורות