1.מבוא
2.1שירותי קבוצת כלמובייל בע"מ – שירותים ומאפיינים
קבוצת כלמובייל בע"מ התאגדה בשנת 1906 כחברה פרטית[1]. החברה הינה החברה הגדולה בישראל בענף יבואניות רכב ואף דורגה ככזאת בשנת 2013 ע"י חברת דן & ברדסטריט. לכלמובייל 10 אולמות תצוגה ו – 59 מרכזי שירות בכל רחבי הארץ ולמעלה מ – 1,000 עובדים. לקבוצה מספר תחומי פעילות:
יבוא רכבים חדשים- החברה מיבאת רכבים פרטיים, משאיות, רכבים מסחריים ואוטובוסים ומייצגת בישראל ארבעה מותגי רכב גלובליים: יונדאי מוטורס, מרצדס בנץ, מיצובישי מוטורס וסמארט.
שדרוג רכבים- החברה מבצעת מבצעי טרייד אין ומכירת רכבים מיד שנייה.
פתרונות מימון לרכישת דגמים חדשים- החברה מציעה מגוון פתרונות מימון מגוונים ומתוחכמים על מנת לאפשר לקהל הלקוחות לרכוש רכב.
ביטוחי רכב – התמחות בביטוחי רכב תוך הטבות לדגמי כלמובייל במחירים תחרותיים.
מרכזי שירות – פריסת מוסכים המציעים טיפולים מכניים ומקצועיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לפי אתר האינטרנט של הקבוצה ייעוד הקבוצה הינה "לפתח ולספק עבור הלקוחות את הפתרונות, המוצרים והשירותים המתאימים ביותר בענף התחבורה תוך כדי השאת הערך לבעלי המניות לאורך זמן." חזונה של הקבוצה "קבוצת כלמוביל שמה לה למטרה להיות המובילה ואמת המידה בענף התחבורה. נקנה ערך מוסף, הנאה, תחושת שייכות וגאווה לכל לקוחותינו, עובדינו ושותפינו העסקיים"
2.2הצגת ענף יבואני רכב
בשנת 2014 נמכרו בארץ כ - רבע מיליון רכבים חדשים, המהווה גידול של כ- 13% מהתקופה דאשתקד.
1..... תקציר מנהלים
2..... מבוא
2.1 שירותי קבוצת כלמובייל בע"מ – שירותים ומאפיינים
2.2 הצגת ענף יבואני רכב
2.3 מאפייני התחרות הענפית
2.4 התפתחויות עיקריות ומגמות מרכזיות בשוק יבואני רכב בישראל
3..... מיפוי השירותים שנותן הארגון ללקוחותיו באמצעות מערכת CRM
4..... מאפייני האינטראקציה עם הלקוחות
5..... ניתוח S.W.O.T
6..... מפת תפיסתית
7..... אפיון לקוחות
7.1 פילוח לקוחות
7.2 מיקום הלקוחות בפרמידת הלקוחות ולקוחות מפתח
7.3 ערך ללקוחות
7.4 נאמנות הלקוחות לחברה
8..... ניתוח המצב הקיים לעומת התחרות
9..... התווית יעדים מדידים
10... אסטרטרגיה ונושאים לשיפור
11... מפת מיצוב חדשה
12... מסקנות והמלצות
13... ביבליוגרפיה
14... נספחים