1. קהל היעד
פילוח דמוגרפי: מנהלי/ות משאבי אנוש או מנהלי/ות תפעול (המנהלים שלרוב מחליטים היכן ימוקם המשרד), בני 35-50, בעלי תואר ראשון לפחות במדעי החברה / מנהל עסקים / ניהול התפעול, נשואים עם ילדים, בדרך כלל מדובר בנשים.
פילוח גיאוגרפי: מרכז הארץ (היכן שהחללים להשכרה ממוקמים).
פילוח פסיכוגרפי: מנהלים בעלי גישה מודרנית, רוצים להיראות טרנדיים, מתעניינים בחידושים במבנה הפיזי של המשרדים.
פילוח טכנוגרפי: מרבים להשתמש באפליקציות שונות של רשתות חברתיות, כמו ווטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק ודומיהן לצרכי תקשורת, פרסום החברה, שיתוף וכו'. משתמשים בשוטף בתכנות מגוונות הקשורות לניהול.
פילוח התנהגותי: נוטים לחפש מוצרים / שירותים שיקלו על הניהול, שייכים לקבוצות של מנהלים מסוגם.
פילוח מבוסס צרכים: מחפשים דרכים להקל על העומס הרב שהם חווים בארגון, רגילים לשלב תכנות שמקלות על ביצוע עבודתם (לדוגמא תכנות CRM).
פילוח מבוסס ערך: מעדיפים מוצרים ושירותים שמגבירים את האוטומטיזציה בארגון, שמורידים מהם נטל של דאגה, ושמוסיפים לתדמית היוקרתית של הארגון.
כאמור, על החלטה שכירת החלל יכולים להיות אמונים מנהלי משאבי אנוש ו/או מנהלי התפעול ולכן אל מנהלים אלו נפנה. מנהלי התפעול ומנהלי משאבי האנוש נחשבים לרוב בתור כאלה שאחראים על הענקת שירות (למשל הענקת תגמולים לעובדים, ביצוע הוראות המנכ"ל ועוד) ופחות נחשבים בתור שותפים אסטרטגיים עסקיים (מקבלים החלטות על האסטרטגיה הארגונית לשם מקסום הרווחים).
1. קהל היעד
2. מגמות בענף – חללי עבודה משותפים
3. אסטרטגית מכירה
4. ערך
5. GTM
6. מסע הלקוח
7. שכנוע
ביבליוגרפיה