תיאור המו"מ (או הקונפליקט)
הקונפליקט אשר ינותח בעבודה זו הינו מקרה אשר אירע בחברה לניהול מבנים והתקיים בין מנהל המפקחים העונה לשם עדי ובין אחד המפקחים הכפופים לו בשם יוגב.
יוגב, מפקח בעל וותק של 6 שנים בחברה, איש מקצוע מוערך שיצר לחברה ערך חיובי רב לאורך השנים הן בהיבט של שירות לקוחות טוב וחיזוק המוניטין והן בהיבטי עלויות של חיסכון, החדרת תהליכי התייעלות וביצוע עבודות בצורה מקצועית שתרמה לשני הנדבכים.
עדי, מנהל המפקחים הוא הבן של בעל החברה, ראוי לציין שכל הדרג הניהולי הוא בני אותה משפחה. עדי מנהל כשישה מפקחים ועובד בחברה מעל 15 שנים.
עדי מעריך את יוגב מאוד, מוקיר אותו על פועלו ועל המסירות לתפקיד ולחברה בכלל.
לשניים קשרי עבודה טובים אשר גולשים לעתים לשיחות חבריות באופן טבעי.
הקונפליקט עצמו החל במקרה בו נפצע יוגב ושבר את שתי ידיו במשחק כדורגל, מחוץ לשעות העבודה. יוגב ציפה כי עדי יגלה בו עניין ואף יגיע לבקרו אולם קיבל מזה רק פניה אחת שמטרתה הייתה להבין ממתי עד מתי חופשת המחלה של יוגב ותאום שעה בה ייאסף רכב החברה כדי שיוכלו להשתמש בו בתקופה בה ייעדר יוגב מעבודתו.
חבריו לעבודה של יוגב הגיעו לבקרו וכל הסובבים דאגו לו אך עדי לא הגיע ולא יצר קשר במשך כל חופשת המחלה שארכה כחודש וחצי.