מודיעין תחרותי ככלי להשגת יתרון תחרותי

מזהה: 1019

בעבודה זו יבדק טיב הקשר בין מודיעין תחרותי ליתרון תחרותי בחברות. תחילה יוסברו המונחים "מודיעין תחרותי" ו"יתרון תחרותי". לאחר מכן תבדק ההשערה לפיה איסוף מודיעין תחרותי משפיע באופן חיובי על היתרון התחרותי של חברות, תוך התייחסות לשאלה כיצד מתבצעת השפעה זו. בדיקה זו תבוצע על ידי סקירה של ספרות העוסקת בנושא.
העבודה כוללת:
מבוא
סקירת ספרות
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
איורים

210.00 ₪
סוג עבודה:
פרה סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול אסטרטגי
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2016
מספר מילים:
3381
היקף עמודים:
17
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.