להלן נבחר 3 מן הטכניקות שנלמדו כאשר לכל טכניקה נציג מוצר אחר, ונשתמש בדוגמאות מהשטח שכבר עברו שינוי. נספר לפי הפירוט הנדרש את התהליכים שעברו.
מרכיבי המוצר:
מגוון ערוצים – סדרות, מוזיקה, לאומיים וכו', חלקם בתוספת תשלום
ספריית סדרות וסרטים בתוספת תשלום
מקליט בתוספת תשלום
שירותים נלווים (קו אינטרנט, קו טלפון) למי שרוצה
המוצר: משקאות בפאב
משתני/תכונות/מרכיבי המוצר:
מוגש בתוך כוס
מדובר במשקה חריף
מוגש בפאב
מחירו גבוה יותר מאשר קניית המוצר בסופרמרקט
טכניקת הוספת מימד:
שלב ראשון: ניתן לקשר בין משתנה מחיר המוצר לבין השעה שבה מוגש.
שלב שני: תיאור המוצר החדש – Happy hour. מדובר על כשעה-שעתיים במהלך היום, לרוב השעות שבין תום העבודה היומית של הפרטית עד לשעת השיא של האנשים בפאב (18:30-20:30 בישראל, לרוב) כאשר במהלך הזמן הזה המשקאות מוגשים עם מגוון מבצעים, כגון 25% הנחה, 1+1 על הבירות וכו'.
טכניקת ההחסרה:
שלב ראשון: ציון המרכיב הרלוונטי לטכניקה שנבחרה – מגוון ערוצים.
שלב שני: תיאור המוצר החדש – שירות טלוויזיה ללא מגוון ערוצים, הכולל רק ספריית תכנים שמתעדכנת תדיר, ואת השירותים הנלווים. כמובן שבמקרה זה, גם אין צורך במקליט כי התכנים ממילא בספריה. דוגמאות: בארץ סלקום TV, וגולן TV, בעולם - נטפליקס, בחו"ל - אמזון TV.