חדשנות בניהול, 1188, 2019 - הגשה מס' 2

מזהה: 4170
מאמר חם

להלן נבחר 3 מן הטכניקות שנלמדו כאשר לכל טכניקה נציג מוצר אחר, ונשתמש בדוגמאות מהשטח שכבר עברו שינוי. נספר לפי הפירוט הנדרש את התהליכים שעברו.

שיטה מס' 1: טכניקת החסרה

המוצר: שירותי טלוויזיה (כגון אלו שמציעות YES, HOT וכו')

מרכיבי המוצר:

מגוון ערוצים – סדרות, מוזיקה, לאומיים וכו', חלקם בתוספת תשלום
ספריית סדרות וסרטים בתוספת תשלום
מקליט בתוספת תשלום
שירותים נלווים (קו אינטרנט, קו טלפון) למי שרוצה

 

שיטה מס' 2: טכניקת הוספת מימד

המוצר: משקאות בפאב

משתני/תכונות/מרכיבי המוצר:

מוגש בתוך כוס
מדובר במשקה חריף
מוגש בפאב
מחירו גבוה יותר מאשר קניית המוצר בסופרמרקט

 

טכניקת הוספת מימד:

שלב ראשון: ניתן לקשר בין משתנה מחיר המוצר לבין השעה שבה מוגש.

שלב שני: תיאור המוצר החדש – Happy hour. מדובר על כשעה-שעתיים במהלך היום, לרוב השעות שבין תום העבודה היומית של הפרטית עד לשעת השיא של האנשים בפאב (18:30-20:30 בישראל, לרוב) כאשר במהלך הזמן הזה המשקאות מוגשים עם מגוון מבצעים, כגון 25% הנחה, 1+1 על הבירות וכו'.

 

טכניקת ההחסרה:

שלב ראשון: ציון המרכיב הרלוונטי לטכניקה שנבחרה – מגוון ערוצים.

שלב שני: תיאור המוצר החדש – שירות טלוויזיה ללא מגוון ערוצים, הכולל רק ספריית תכנים שמתעדכנת תדיר, ואת השירותים הנלווים. כמובן שבמקרה זה, גם אין צורך במקליט כי התכנים ממילא בספריה. דוגמאות: בארץ סלקום TV, וגולן TV, בעולם - נטפליקס, בחו"ל - אמזון TV.

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
769
היקף עמודים:
4
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.