חברת רשת מלונות דן - תאור החברה

מזהה: 6195

1.אפיון הפירמה

א. ענף ותת ענף, תחומי פעילות:

על פי דוח שנתי של החברה לשנת 2020:

האחד - תחום השירות המלונאי, ובכללו מתן שירותי לינה, מזון, פנאי .
השני - תחום ההסעדה .

 לרשת 13 מלונות בישראל ו-1 בהודו.

ב. הגבולות האופקיים של הפירמה, הסבר ואפיון לקוחות הפירמה

השווקים :

תיירות נכנסת, בעיקר מצפון אמריקה ואירופה שהתאפיינה בגידול בשנת 2017.
 תיירות פנים.

להערכת החברה, גורמי ההצלחה העיקריים בתחום הפעילות המלונאית הם מקצועיות, ידע וניסיון בתחום המלונאות, שירות מקצועי ואדיב ומיקום מתאים ואטרקטיבי של בתי המלון. לחברה ניסיון רב שנים בכך, למעלה מ - 60 שנה, ולכן בחרה לעסוק בתחומי מלונות, עם הרחבה להסעדה שזה שרות נלווה למלונאות וחלק בלתי נפרד ממנו ואפשר להרחיבו כעיסוק נוסף ומשלים.

לקוחות: תיירים מחו"ל, נופשים ישראלים ואנשי עסקים, קבוצות ובודדים וכן אורחים בכינוסים מקצועיים (דוח שנתי 2020).

מהו המודל העסקי של הפירמה?

המודל העסקי של מלונות דן הוא פיתוח ושימור לקוחות בענף המלונאות ופעילות בתחום  של הסעדה. הכוונה להרוויח מפעילויות אלה, ליצור לקוחות חוזרים לאותם בסיסי פעילות ולהרחיבם, לייצר מועדוני לקוחות כך שיהיה לחברה בסיס נאה של לקוחות קיימים לטווח ארוך, במקביל ליצירת בסיסי לקוות נוספים.

25.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
876
היקף עמודים:
5
מספר מקורות:
2
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.