חברת כרמית תעשיות ממתקים בע"מ - בניית תקציב

מזהה: 4946
מאמר חם

סקירת החברה
כללי

חברת כרמית תעשיות ממתקים בע"מ (להלן – "החברה") החלה את פעילותה העסקית, בנובמבר 1973, כמפעל לאריזת דברי מתיקה מתוצרת חברות מקומיות.

בחודש אפריל 1993, הפכה החברה לחברה ציבורית ומניותיה נרשמו למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

בהמשך, החלה החברה לייצר דברי מתיקה ובשנת 1996 רכשה החברה מחברת "אסם" א המותג "כרמית".

כיום החברה הינה חברה תעשייתית העוסקת בייצור, פיתוח, שיווק, ייצוא ויבוא של מוצרים מלוחים ומתוקים ובעיקר שוקולד, דברי מאפה, מרשמלו, ממרחים, מוצרים מצופי שוקולד וחטיפי הקפאה לשוק המקומי ולייצוא.

תחומי פעילות

לחברה שלושה תחומי פעילות עיקריים:

תחום השוקולד:

החברה מפתחת, מייצרת, מוכרת, משווקת ומפיצה מגוון מוצרי שוקולד לשוק הצרכני המקומי, כמו כן, החברה מייצאת מוצרי שוקולד עבור חברות ברחבי העולם. שוק הייצוא נחלק לייצוא מוצרים כשרים אשר הפעילות בשוק זה מתאפיינת בעיקר בייצוא מטבעות וטבלאות שוקולד לשוק הכשר אשר מיועדים בעיקר לחנוכה ולפסח ושוק הכללי פעילות החברה מתאפיינת בעיקר בייצוא מטבעות שוקולד אשר מיועדים בעיקר לחג המולד. ייצוא המוצרים בתחום השוקולד מתאפיין בעונתיות כפי שיפרוט בהמשך.

 

תחום הסוכריות:

בתחום הסוכריות, החברה מפתחת, מייצרת, מוכרת, משווקת ומפיצה מגוון מוצרים שהעיקריים ביניהם הם מרשמלו, סוכריות על מקל וחטיפי הקפאה. החברה מוכרת ומשווקת את מוצרי החברה בתחום זה לשוק המקומי באמצעות מערך מכירות עצמאי. מכירות החברה במגזר הסוכריות ירדו בכ- 7% ביחס לתקופה מקבילה אשתקד.

140.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
כלכלה ומימון | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2018
מספר מילים:
2214
היקף עמודים:
16
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.