ההשפעה של אפקט הראשוניות של פירמות על הצלחתם העסקית

מזהה: 5278
מאמר חם

אפקט הראשוניות מתרחש כאשר חברה מסוימת חודרת לשוק חדש בתור מתחרה חדשה או בתור מתחרה אשר מציגה מוצר חדש. באופן הזה היא הופכת להיות ראשונית עבור השוק. חברות ראשוניות שונות נהנות מיתרון גדול על פני חברות אחרות בשווקים שונים, גם מבחינת נתח השוק וגם מבחינת הרווחים(Goparaju, 2015). הצלחה בשוק של חברה מסוימת יכולה להימדד על ידי רווחיות, אריכות ימים ודרכים נוספות אשר יפורטו במהלך העבודה. כל יוזם אשר פועל בשוק מבקש לגרום לחברה שלו להצליח כאשר האסטרטגיה של החברות משתנה לפי מודלים עסקיים שונים. מחקרים אשר יתוארו בעבודה זו ידגישו את היכולת של החברה להצליח ויצביעו על הגורמים החשובים אשר מביאים להצלחה זו.

עבודה זו תבקש לעסוק בשתי המשתנים הללו, אפקט הראשוניות והצלחה בשוק ,ולבחון את ההשפעה של פירמות ראשוניות על ההצלחה העסקית שלהן בהמשך הפעילות העסקית של החברה.

שאלת המחקר:

מהי השפעת אפקט הראשוניות בהשקת מוצרים/מיזמים חדשים על הצלחת החברות?

על מנת לענות על שאלת המחקר אערוך את המבנה הבא. ראשית, אעסוק במשתנה הבלתי תלוי שהוא השפעת אפקט הראשוניות. פרק זה יעסוק באפקט עצמו וביכולת ההשפעה שלו על ההתמודדות של החברה בשוק. הפרק השני של העבודה יעסוק במשתנה התלוי שהוא הצלחת החברה בשוק בו היא פועלת. הפרק יתאר את הגורמים השונים אשר עלו במחקר ותיארו את הסיבות להצלחה של חברה מסוימת.

 

מבוא

אפקט הראשוניות

סיכונים וחסרונות של אפקט הראשוניות

פרק שני: הצלחה עסקית של פירמה

דיון

סיכום

ביבליוגרפיה

265.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
תגיות:
מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2019
מספר מילים:
4277
היקף עמודים:
16
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.