אבגול תעשיות - ניתוח איתנות פיננסית

מזהה: 2772
מאמר חם

חלק א': תיאור כללי של החברה ושל הסביבה העסקית שלה

1.תאור החברה - חברת אבגול תעשיות 1953 בע"מ הינה חברה ציבורית בענף השוק הבד שאינו ארוג. החברה הינה בבעלותה של קרן ההשקעות הבריטית  .Ethemba Capitalבשנת 2014, מחזור הכנסותיה של החברה מורכב בעיקר משני לקוחות עיקריים:  חברת פרוקטר אנד גמבל המיצרת את חיתולי פמפרס המהווה 42% מהמחזור וחברת קימברלי קלארק המייצרת את חיתולי האגיס המהווה 28% מהמחזור. נתח השוק של החברה בשנים 2011-2014 היה כ – 13% מהשוק העולמי בענף. במסגרת פעילותה העסקית, חברת אבגול משווקת ומייצרת בעיקר מוצרי בד לא ארוג לענף ההיגיינה, מוצרים אלו מיוצרים לצורך מוצרי חיתולים לתינוקות, חיתולים של מבוגרים, מוצרים רפואיים חד פעמיים, תחבושות חד פעמיות לנשים וכד'. בנוסף, חברת אבגול משווקת ומייצרת מוצרי בד לא ארוג לשימושים נוספים כגון ריהוט וריפוד, בדים לשימוש חד פעמי, ביגוד לשימוש חד פעמי, חקלאות ועוד.
2.סקירת הענף – אבגול משתייכת לענף הבדים שאינם ארוגים. ענף הבדים שאינם ארוגים עוסק בייצור בדים על ידי איחוי סיבים ליריעת בד בתהליך יחיד (ללא טווית החוטים ואריגתם) וזאת להבדיל מייצור בד ארוג שנעשה באמצעות אריגה בשלבים. תעשיית הבדים שאינם ארוגים כולל שלוש חלקים:  ייצור סיבים טבעיים וסינתטיים לאחר מכן הפיכתם לבד לא ארוג וייצור מוצרי הגיינה. מוצרי הבדים שאינם ארוגים הינם מגוונים הכוללים טמפונים ותחבושות, מגבונים וחיתולים.

 

חלק א': תיאור כללי של החברה ושל הסביבה העסקית שלה

1.     תאור החברה

2.     סקירת הענף

3.     צמיחה שנתית ממוצעת ומחזוריות

4.     גולציה בענף

5.     חסמי כניסה ויציאה

6.     תחרותיות

7.     שחקנים חדשים העשויים להיכנס לענף

8.     מיסוי

9.     חידושים טכנולוגיים

10.   סיכוני שוק

11.   מיפוי סיכונים

חלק ב': ניתוח הסיכון הפיננסי

1.    ניתוח רווחיות

2.    תמהיל הוצאות קבועות ומשתנות

3.    ניתוח נזילות

4.    ניתוח איתנות פיננסית

5.    מועדי פרעון חוב 

6.    ניתוח יחס כיסוי חוב

7.    ניתוח מקורות ושימושים של החברה במונחי תזרים (באלפי דולר)

8.    מדיניות חלוקת דיבידנד

9.    לחץ פיננסי של הבעלים וסיכום

רשומה ביבליוגרפית

170.00 ₪
סוג עבודה:
פרויקט
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
חשבונאות | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2015
מספר מילים:
2723
היקף עמודים:
9
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.