כיצד משפיעה מנהיגות טרנספורמטיבית על רמת המחוברות של העובדים לארגונם ועל כוונתם לעזוב

מזהה: 3907
מאמר חם

ארגונים חווים אתגרים הולכים וגוברים בעידן המודרני. המבנים הארגוניים משתנים, התרבות הארגונית מושפעת מהשינויים החברתיים בקהילות, וכך גם מודל המנהיגות עובר שינויים ועדכונים ברוח הזמן. ארגונים רבים שואפים להשיג אפקטיביות גוברת והולכת, ונמצא כי מחויבות העובדים לתפקיד מובילה להגברת האפקטיביות.

תפקידו של המנהל הינו תפקיד מפתח בהצלחת ואפקטיביות הארגון. לאורך השנים עסק המחקר בניתוח וטיוב של סגנונות הניהול וההובלה. בעבודה זו נרצה לבחון אספקטים אחדים של דמות המנהל, תוך התמקדות במערכות היחסים הנבנות עם מונהגיו. סגנונות ניהול רבים מתמקדים בכישורי של המנהל במובן שבו הוא מזהה מגמות שוק, מצליח להטיל את מרותו וסמכותו על עובדיו, מקורות הסמכות שלו, יכולתו לנהל תקציב ולנתח נתונים. בעבודה זו תבחן יכולתו של המנהל בבניית מערכות היחסים עם עובדיו כמנהיג. כיצד הוא בונה את מעמדו בקבוצה, כיצד הוא משפיע על עובדיו באופן עמוק ואישי, ונבדוק כמה משמעותית השפעתו על תפוקת העובדים והצלחת הארגון.

לא תמיד אנו ערים למשקל הרב שיש להשפעת השראה, יחס אישי, כבוד ואמון על תפקוד העובד. נאמנות, מחויבות לתפקיד ותחושת מחוברות עמוקה של העובד לארגון, משפיעים על האופן שבו תופס העובד את תפקידו ואת הארגון. נבחן כיצד הם יכולים להשפיע על כוונות העזיבה או ההישארות שלו בארגון, ומה ניתן לארגון לעשות בנוגע לכך.

 

שאלת המחקר

לפיכך, שאלת המחקר שנציג הינה: כיצד משפיעה מנהיגות טרנספורמטיבית על רמת המחוברות של העובדים לארגונם ועל כוונתם לעזוב את מקום עבודתם.

 

פרק 1 : מבוא

פתיחה
שאלת המחקר
רקע תיאורטי

המשתנה מנהיגות טרנספורמטיבית
המשתנה מחוברות עובדים
המשתנה כוונות עזיבה

השערות המחקר

פרק 2: שיטת העבודה

פרק 3: ממצאים

3.1 השערה מספר 1

3.2 השערה מספר 2

פרק 4: סיכום ודיון

4.1 סיכום

4.2 דיון

4.3 תרומות העבודה

4.4 מגבלות העבודה

4.5 המלצות למחקר המשך

פרק 5: מקורות

300.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
התנהגות ארגונית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2020
מספר מילים:
4789
היקף עמודים:
16
מספר מקורות:
8
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.