תכנית עבודה - BumpYard Solution - חדירה לשוק הסיני

מזהה: 2296
מאמר חם

מבוא

חזון וייעוד

חברת BumpYard הינה חברה-בת של eWave, אשר הוקמה בראשית 2009 ומספקת פלטפורמה לניהול פניות הלקוחות מהערוצים הדיגיטליים (Social CRM Platform). חזון החברה הינו לסייע לארגונים לפתח ולשפר את נוכחותם במדיה החברתית, או בלשון המייסדים: "להביא את הארגונים ולקוחותיהם לאינטראקציה אפקטיבית ופרודוקטיבית". לחברה כ- 30 לקוחות גדולים בשוק הישראלי, והיא בעלת טכנולוגיה ייחודית המקנה לה יתרון תחרותי משמעותי.

המערכת מאפשרת תקשורת אינטואיטיבית ושקופה עם הלקוח בכל הערוצים וניתוב פניות חכם לפי התמחויות, דחיפויות וכו'. המוצר אינטגרטיבי ביותר עם ה- CRM הקיים, באופן הכולל את כל הערוצים הנוכחיים והעתידיים.

 

מטרת החברה

מטרת החברה המקורית היתה ביצוע אקזיט, אך היא שינתה כיוון כמנוע צמיחה של חברת eWave. בשוק המקומי, מטרות החברה הן להמשיך במובילות הטכנולוגיות ולשמור על קצב החדירה שלה ללקוחות איכותיים בפלח ה- Enterprise, תוך גידול עקבי במכירות וברווחיות במדידה שנתית, ובנוסף לחדור לשווקי ה- SMB וה- SOHO באמצעות שכפול הידע, הנסיון והשיטות שצברה עד כה. בשוק הבינ"ל שמה לה החברה למטרה להתרחב למספר שווקים חדשים, ובעיקר בסין, עם מיקוד בביסוס המותג.

מודל ההכנסות העיקרי הוא חיוב חודשי עבור שירות בענן (as-a-Service), והמוצר נמכר ברישוי למשתמש בודד לתקופה של שנה ומעלה. המדד העיקרי להצלחתה המסחרית של החברה בשלב זה הוא MRR (ההכנסה החודשית מרישוי ותמיכה).

 

מטרת העבודה

כיום יש לחברה הזדמנות לצמוח, להטביע חותם בשוק שירות הלקוחות וליצור שוק חדש בישראל, ומאידך קיים סיכון שהתוצאה שתושג תהיה הפוכה. לחברה מספר אסטרטגיות פעולה אפשריות, ומטרת פרוייקט ייעוץ זה הינה לבחון את כל הגורמים המשפיעים על החברה ויכולים לתרום להצלחתה. נבחן את האסטרטגיות המוצעות הקיימות ונציע גם אסטרטגיות חדשות אפשריות. לאחר תהליך זה נציע את הפתרון היעיל והרווחי ביותר עבור מינוף החברה ופעילותה לפי דעתנו. 

 

מבוא

חזון וייעוד

מטרת החברה

מטרת העבודה

פילוסופיה ניהולית

ניתוח בעלי עניין

 

ניתוח סביבה חיצונית

נתוני מאקרו

מודל PEST של פלח המטרה – השוק הסיני

מודל פורטר

מחזור חיי הענף

 

ניתוח סביבה פנימית

שרשרת הערך

מבנה ארגוני

חלופות אסטרטגיות

בחירת אסטרטגיית-על

 

אבני דרך ויעדים

מטרות החברה הגדרות המשימה

יעדים

 

אסטרטגיות פונקציונליות

מימוש האסטרטגיה

מהלך המימוש

שינויים מוצעים

 

בקרה והערכה

 

סיכום

 

ביבליוגרפיה

מקורות כתובים

מקורות דיגיטליים

נספח 1 – מודל לייעול המיצוב

נספח 2 – ZENDESK Financial report

דוחות כספיים מייצגים של מתחרה גדול בענף, חברת ZenDesk

נספח 3 – Gant chart

נספח 4 – ניתוח מגמות ותחזיות CRM עולמיות

מאמר (1) - מגמות חדשות בתחום ה- CRM: יישומי מחסון נתונים Teradata

מאמר (2) – מגמות חדשות בתחום ה- CRM

מאמר (3) – מגמות בניהול חווית לקוח 2015

590.00 ₪
סוג עבודה:
סמינריון
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול אסטרטגי
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2017
מספר מילים:
13800
היקף עמודים:
34
מספר מקורות:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.