תכנית אסטרטגית - טמפו

מזהה: 7366

פרופיל הארגון וניתוח הענף בו פועל הארגון
א. הצגת הארגון

הארגון הנבחר הוא חברת טמפו בע"מ הפועלת בענף המזון ובפרט בתחום המשקאות. טמפו עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של בירה ומשקאות קלים ושולטת ב"יקבי ברקן". זוהי חברת המשקאות המובילה בישראל אשר ברשותה מעל 60 מותגי משקאות מובילים. היא פועלת בכמה תחומים – משקאות קרים, משקאות חמים ומשקאות אלכוהוליים (אודות, 2021). תחום הבירות והמשקאות החריפים מהווה כ-40% מפעילות החברה, שוק המשקאות הלא אלכוהוליים מהווה כ-50% מפעילות החברה, והיין השולחני כ-10% מפעילותה (רחמני, 2019). בעל השליטה נקרא ז'ק בר והוא מחזיק ב-60% מהחברה, והיתר בידי חברת הייניקן.

חברה זו נוסדה בשנת 1953, על ידי משה בורנשטיין שביקש לפתח את תעשיית המשקאות הקלים בישראל. ב-1954 כבר ייצרה את המשקה הראשון.  היא זכתה להצלחה רבה עם המשקאות המיוצרים ומכרה מאות מיליוני בקבוקים כבר באותו עשור. לאורך השנים, הספיקה לייצר עוד משקאות או לרכוש זיכיון עבור הפצת מותגי השתייה המובילים בישראל, מבירות (גולדסטאר, היינקן, מכבי ופאולנר), דרך יינות (יקבי ברקן), משקה אנרגיה (XL),  מותגי המשקאות הקלים של פפסיקו (פפסי, פפסי מקס,  סבן אפ ומירינדה), מותגי מים ותה של נסטלה (סן פלגרינו, פרייה ונסטי), וכלה במשקאות חריפים (PR – שיבאס ריגאל, אבסולוט, ג’יימסון וגלנליווט, ומותג הוודקה היוקרתית – בלוגה) (אודות החברה, 2021).

 

תקציר

1. פרופיל הארגון וניתוח הענף בו פועל הארגון 

א. הצגת הארגון 

ב. נתונים כספיים

2. מאפייני הענף

א. תיאור כללי 

ב. מגמות מרכזיות בענף

ג. מאפייני התחרות

ד. ששת פלחי הסביבה - PESTEL

ה. גורמי אי וודאות מרכזיים

ו. אתגרים

3. פרק תיאורטי 

4. ניתוח אסטרטגי 

א. החלטות אסטרטגיות

ב. צמיחה

ג. ניתוח SWOT

ד. שימושי ה-SWOT

ה. המלצות

5. רפלקציות

1. כרים

2. כאזי 

ג. שפאא

רשימה ביבליוגרפית

נספחים

415.00 ₪
סוג מחקר:
עיוני
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2022
מספר מילים:
6654
היקף עמודים:
22
מספר מקורות:
20
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.