קפה גרג - ניתוח אסטרטגי

מזהה: 7297
מאמר חם

תת ענף של קפה גרג: בתי קפה. הפירמה פעילה ברחבי ישראל.
לא רשום מהו החזון של החברה במפורש ב"אודות" שבאתר (אודות; נספח 1) אך ניתן לנסחו על פי הרשום כך: "להוביל מבין בתי הקפה בישראל, לחדש בקפה ובמזון עבור הלקוחות הישראליים עם תפריט מגוון, איכותי ואקלקטי, לאמץ טרנדים עכשוויים ולשמור על קשר חם עם הלקוחות". החזון מתאים לפעילות הרשת ולתמונת העתיד האידיאלי שלה, מתמקד במוצרי החברה (קפה ואוכל מגוון), מצביע על כיוון פעילות רצוי (הובלה, טרנדיות, מגוון, אדיבות) וגם קצר, ברור וקל לתקשור לעובדים.
מהות העסק הינה לספק עבור הקהל הנרחב את הקפה המשובח והאיכותי ביותר יחד עם אוכל אקלקטי ואיכותי, תוך הקפדה על חוויית לקוח חדשנית, וגישה חמימה ונעימה. זהו מהות העסק של החברה שכן הוא מונחה על ידי החזון, מעורר מוטיבציה (מציב רמה גבוהה להשגה), מגדיר את תחום התחרות של החברה (מסעדנות, קפה), מדגיש את המדיניות (לדוגמא להוביל טכנולוגית) ומציג מספר מטרות מצומצם.
מתחרים ישירים לטווח קצר: רשתות שהן בתי קפה המשלבים גם מסעדה כמו קפה מנדרין, קפה ג'ו, ביגה, לחם ארז ועוד. מתחרים עקיפים לטווח בינוני: מסעדות ובתי קפה מסוגים אחרים כמו ארומה שהיא קפה בשירות עצמי או פטיסרי קרמרי דה ל'אקלר. מתחרים עקיפים לזמן ארוך: שירותי הזמנת אוכל / קניית מצרכים לארוחה ביתית / פיקניק.

25.00 ₪
סוג עבודה:
מטלה קטנה
סוג מחקר:
עיוני
קורס:
ניהול אסטרטגי
תגיות:
אסטרטגיה עסקית | מנהל עסקים כללי
שנת הגשה:
2021
מספר מילים:
971
היקף עמודים:
10
בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.