תת ענף של קפה גרג: בתי קפה. הפירמה פעילה ברחבי ישראל.
לא רשום מהו החזון של החברה במפורש ב"אודות" שבאתר (אודות; נספח 1) אך ניתן לנסחו על פי הרשום כך: "להוביל מבין בתי הקפה בישראל, לחדש בקפה ובמזון עבור הלקוחות הישראליים עם תפריט מגוון, איכותי ואקלקטי, לאמץ טרנדים עכשוויים ולשמור על קשר חם עם הלקוחות". החזון מתאים לפעילות הרשת ולתמונת העתיד האידיאלי שלה, מתמקד במוצרי החברה (קפה ואוכל מגוון), מצביע על כיוון פעילות רצוי (הובלה, טרנדיות, מגוון, אדיבות) וגם קצר, ברור וקל לתקשור לעובדים.
מהות העסק הינה לספק עבור הקהל הנרחב את הקפה המשובח והאיכותי ביותר יחד עם אוכל אקלקטי ואיכותי, תוך הקפדה על חוויית לקוח חדשנית, וגישה חמימה ונעימה. זהו מהות העסק של החברה שכן הוא מונחה על ידי החזון, מעורר מוטיבציה (מציב רמה גבוהה להשגה), מגדיר את תחום התחרות של החברה (מסעדנות, קפה), מדגיש את המדיניות (לדוגמא להוביל טכנולוגית) ומציג מספר מטרות מצומצם.
מתחרים ישירים לטווח קצר: רשתות שהן בתי קפה המשלבים גם מסעדה כמו קפה מנדרין, קפה ג'ו, ביגה, לחם ארז ועוד. מתחרים עקיפים לטווח בינוני: מסעדות ובתי קפה מסוגים אחרים כמו ארומה שהיא קפה בשירות עצמי או פטיסרי קרמרי דה ל'אקלר. מתחרים עקיפים לזמן ארוך: שירותי הזמנת אוכל / קניית מצרכים לארוחה ביתית / פיקניק.