קשה להתייחס לאסטרטגיה של חברות באינטרנט בלבד, ללא פעילות ברשתות חברתיות.
אחת הדרכים הטובות כיום להיות נוכח בשוק, למתג ולמצב את העסק או המוצר, היא העסק יהיה קיים ברשתות חברתיות. לא רק בגלל השיווק, אלא בכלל בשבי הנראות של העסק, רשתות חברתיות נחשבות כיום לאלו שיגשימו מטרות אלו.
נוכחות ברשת חברתית יכולה להיות בפייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב ועוד ערוצי רשתות חברתיות, שנחשבות כיום למקור העיקרי שמושך אליו את מרבית הגולשים.
הנוכחות של עסק ברשתות אלו מראה גם את הפן האישי והרגשי של בעלי העסק. יש להדגיש גם כי בכל רשת כזו יש מקום לתגובות, המלצות והערות של חברים , מה שעושה אותן לאפקטיביות ובעלות השפעה גדולה ביותר מבחינת נוכחות ומיצוב . המותגים הגדולים מנצלים את תקציבי הפרסום שלהם למצב את עצמם, להיות באינטראקציה מתמדת עם הלקוחות, ולדוגמה, פותחים מועדוני לקוחות בפייסבוק, למשל על ידי דפי אוהדים.
לכל רשת יש יתרונות וחסרונות לגבי טיב הקידום של העסק, ויש להבין וכל רשת חברתית מותאמת לקהל יעד שונה.
באמצעות רשתות החברתיות אפשרי פילוח ממוקד ומתקדם לקהלי יעד מאד ספציפיים, שיוכלו להגיע באופן מדויק לקהל מדויק שמתאים לעסק.
מבוא
רשתות חברתיות
התפתחות הרשתות החברתיות – רקע כללי
שימושים עיקריים ברשתות החבריות ע" המגזר הפרטי והמגזר העסקי
אתגרים מרכזיים בשימוש ברשתות חברתיות ע"י חברות
אסטרטגיה עסקית
3.1 רקע כללי על אסטרטגיה עסקית וחשיבותה לחברות
3.2 תהליך גיבוש האסטרטגיה העסקית בחברות
דיון בשאלת המחקר
סיכום, מסקנות והמלצות למנהלים
5.1 מסקנות עיקריות מהעבודה
5.2 המלצות למנהלים
ביבליוגרפיה