עקרון העיבוד בפרסומות

מזהה: 4146

עקרון העיבוד העמוק מיושם בפרסומת כאשר הקריינית פונה לצופה ושואלת אותה שאלות על השיער שלה – היא מבקשת מהצופה לבחון את שיערה, שואלת את הצופה על תחושתה לגבי השיער שלה, שואלת את הצופה אם כבר מצאה פתרון לשיער מקורזל ומציגה מיד את השמפו. בתגובה הצופה חושבת אם הוא אכן מקורזל ובוחנת אותו, ואז היא בודקת בנבכי נפשה מהם הרגשות שלה לגבי השיער, ולאחר מכן היא חושבת על כל המוצרים שקנתה בעבר לסידור השיער או הפרוצדורות שהיא עושה לו כנגד הקרזול (פן, מחליק, החלקה או כלום). כל השאלות הללו דורשות מהצופה לעשות עיבוד לגבי הידע והרגשות הנוגעים לשיער שלה וכן לגבי השמפו החדש, שכן מיד אחרי השאלות מציגים את השמפו שפותר את הקרזול, וכך הצופה מקודדת גם את השמפו יחד עם העיבוד העמוק לגבי השיער שלה. לא רק שזה עשוי לשכנעה לקנותו, הזיכרון של השמפו יהיה משופר – כלומר היא תזכור לקנות אותו, או תיזכר בו כאשר תלך לסופר לקנות שמפו, או בשיחות עם חברות.

בקשתך בביצוע....
הקפאת מאמרים - הסבר
לקוח שמעוניין למנוע מכירת עבודה ללקוחות אחרים, יכול לבצע זאת באמצעות הקפאת עבודה לפרק זמן מוגבל. כל מוצר דיגיטלי שנמכר מוקפא מידית ל-48 שעות ללא תשלום. בחלוף 48 שעות, ובמידה ולא רכשת הקפאה נוספת, המוצר הדיגיטלי יהיה זמין לרכישה על ידי משתמשים אחרים, לרבות אפשרויות הקפאה. לכןיש לקחת בחשבון שייתכן שלאחר סיום תקופת ההקפאה, המוצר לא יהיה זמין להקפאה נוספת משום שנרכש על ידי לקוחות אחרים ואף הוקפא על ידם לפרקי זמן ארוכים.

לא ניתן לרכוש מוצרים שהם בתקופת ההקפאה.